Zasady anulowania dla klientów

Nie chcielibyśmy tego nikomu, ale co zrobić, jeśli znajdziesz się w sytuacji anulowania lokalnej wycieczki? Ale zapewniamy Ci ochronę, przeczytaj jednak warunki poniżej zasady anulowania.

  1. Anulowanie potwierdzonej rezerwacji: jeśli rezerwacja zostanie anulowana przez gospodarza, otrzymasz 100% zwrotu.
  2. Jeśli zdecydujesz się anulować rezerwację jako klient:

Więcej niż 14 dni przed datą doświadczenia: otrzymasz 100% całkowitej ceny.

Mniej niż 14 dni przed datą doświadczenia: gospodarz otrzyma pełną płatność, nie otrzymasz zwrotu pieniędzy.

Żądania rezerwacji odrzucone / wycofane / wygasły przed potwierdzeniem: wszystkie rezerwacje na żądanie muszą zostać potwierdzone przez gospodarza w ciągu 48 godzin. Jeśli Twoje zapytanie o rezerwację zostanie odrzucone lub nie zostanie potwierdzone przez hosta w ciągu 48 godzin, lub gdy wycofasz je przed potwierdzeniem, nie zostaniesz obciążony kosztami.

Rezerwacja anulowana przez gospodarza: zwrot 100% do Ciebie!